Tuesday, August 11, 2009

Päev täis tegemisi

Tänane päev oli nii ja naa, sai kõvasti tööd tehtud ja järjekordselt oli väga palav töö juures. Kuid nädalavahetus on siis kindlasti jahe ja vihmane, vähemalt praegu ilmateadet tsekkides seda sealt lugeda saabki. Ka mahtus tänasesse päeva kurb uudis, kuid elu on juba selline:(

Chrissu päev möödus lasteaias, saabus ta sinna 3-da lapsena aga lapsi tuli ikka veel ja arvestades, et on koolivaheaeg on lapsi ikka normaalselt aias. Kasvataja arvates oli Chrissu täna väga rahulik ja kurb, et naerda täna üldse ei tahtnud. No mis ma oskan kosta, kuigi talle järgi minnes kimas ta rattaga ringi nagu noor nirk. Peale seda kimasime linna, et minu load ära ARK-ist tuua, kuna lubadel sai kehtivus aeg täis siis pikendasin neid, olen veel rohelise lehega sõitja. Ükskõik minule.

PS! Mul oli autojuht, mina ju sõita ei tohi

Siis sain ka veel enne linna minemist ARKi korduvalt helistada ja uurida, et kas on load kohal. Lõpuks hakkas juba piinlik nii, et lasin K helistada ja uurida mis värk on selle kulleriga, pidavat teine täna hilinema.

Õhtul helistas "üks" ja tundis huvi, et mis värk on. Point on selles, et värki polegi. Ta on ikka naljanumber.

Hommseni

No comments: